Skip to main content
Transport GRATUIT la comenzi de peste 135 RON

Despre cactus și cinci parfumuri pentru femei

Publicat în
februarie 5, 2020

De ce cinci parfumuri? Se spune că numărul cinci este al bancherilor, al oamenilor cu bani. În același timp, încercând să intri în viața unui bancher, a unui om care adoră cifra cinci, te vei lovi de mister. O asemănare perfectă cu inexpugnabilitatea cactusului. Pe cale de consecință, floarea acestuia va da celei care-i poartă mirosul tot secretul. O existență secretă într-un mediu care poate fi dintre cele mai ostile.

Cactusul nu trăiește doar în deșert. Așa cum ne închipuim pentru că am văzut prea multe filme western. Există și cactuși care trăiesc în junglă. Discutabil care specii sunt mai numeroase. 

Una din întrebările care se pun în legătură cu un parfum de cactus este: cum miroase acesta? Dat fiind faptul că este o floare mai puțin obișnuită, pentru noi cel puțin, senzația de curiozitate este mare. Și dintr-odată veți înțelege principalul atribut al parfumului de cactus: misteru! Enigma și puterea…

„Desso mon amie” – apă de parfum cu cactus de la JFenzi

Un parfum de cactus de la JFenzi vă va oferi senzația de discreție, de suav, dulce misterios. Apoi, notele florilor de apă și în final tenta de lemn. Așa cum poate vă așteptați, ușor citrice, ușor dulce, remarcabil de la o plantă suculentă precum cactusul. Veți fi introdusă în mod automat în senzația aceea de imensitate pe care o ai privind dunele de nisip. Sau de spaimă a întunericului pădurii tropicale.

Cele mai reușite…

Cele mai bune parfumuri de cactus sunt acelea care vă transmit misterul. Sau vă creează unul, de ce să nu spunem asta. Mirosul florilor de cactus este cel mai adesea folosit în notele de vârf. Ca în „Desso mon amie”de la JFenzi, așa cum v-am recomandat încă de la început.

Senzația de tinerețe, mister și dorință de explorare a unui parfum de cactus este redată foarte bine și dacă esența florii este transpusă în notele de mijloc. Acum, dvs. va trebui să alegeți între parfumul JFenzi și celelalte pe care vi le-am prezentat. Considerăm că diferența majoră între acestea este prețul. Încercați și vă convingeți.

Parfum de deșert sau de junglă…

Legenda spune că atunci când aztecii au căutat un loc unde să se așeze, au ajuns pe platourile înalte ale Mexicului de astăzi. Acolo, printre semnele pe care au încercat să și le explice, cărora să le dea un înțeles dacă e bine sau nu să se stabilească într-un loc sau altul, a fost și cel cu un vultur care sfâșia un șarpe. Vulturul așezat pe opunția (cactus) a fost una din cele mai întâlnite imagini.

Aztecilor li s-a părut un semn de bun augur. Așa, ei au rămas pe înălțimile a ceea ce va deveni, peste ani, Mexic. Greu de spus dacă naivitatea lor i-a făcut să cadă pradă conchistadorilor sau pur și simplu e vorba doar de o civilizație mai rudimentară. Nu putem judeca două culturi în conflict pe seama cunoștințelor de azi.

Vulturul așezat pe opunția unde sfâșie un șarpe va deveni emblema orașului Mexic în anul 1724. Apoi, în 1822, emblema orașului se transformă în emblema țării. Așadar, dacă vreți puțin din misterul înălțimilor aztece, puțin din deșertul Arizonei și Texasului alegeți un parfum cu note de cactus. La fel, dacă vă doriți puțin din parfumul cactusului care trăiește și în junglă, cu flori mari, albe și puternic parfumate, care se deschid doar în amurg, alegeți un parfum cu aroma de cactus.

Te-ar putea interesa și…

Un parfum scump poate să coste foarte ușor 2.000 de dolari flaconul. Un parfum ieftin îl veți cumpăra de la bazar cu câțiva lei sticluța, chiar și cu o eticheta de Chanel No. 5. Acesta din urmă, știți desigur, este o contrafacere grosolană. Dar îl cumpărați, mai ales atunci când vreți să-l dați cadou cuiva, căci veți miza întotdeauna pe ignoranța persoanei respective. Că va fi răpită de numele prestigios de pe etichetă și că ea chiar va crede că a primit un parfum deosebit.
Se poate spune că industria de parfumuri s-a născut la Grasse, în Franța, pentru că aici s-a statuat că e capitala mondială a parfumurilor!? Exprimarea ar fi nefericită, chiar dacă da, La Grasse este o bornă de hotar referitor la noțiunea de parfum. Dar Grasse deține rolul de lider abia din Evul Mediu, după o […]
Sugeram în articolul nostru anterior „Afaceri cu parfum. Sarah Horowitz” că pentru a face avere cu parfmuri ai nevoie de multă muncă și dăruire, se pare că aceste două calități sunt ingredientul principal. Apoi, mai ai nevoie de perseverență și răbdare. S-ar putea să-ți fie indispensabili banii de investiții, dar pe aceștia îi poți obține […]